Obľúbené filmy (10)
Dobyvatelia stratenej archy (1981)
Blade Runner (1982)
Návrat do budúcnosti 2 (1989)
Solaris (2002)
Úchvatné, podmanivé , skvěle zahrané i zrežírované. Viděl jsem původní verzi, která je bohužel omezená svou dobou a navíc točené v Rusku (Tehdejší - Sovětský Svaz). To co předvedl George Clooney, Soderbergh s kamerou a Cliff Martinez s hudbou se = Dokonalosti ! Zdejší hodnocení nejspíš nepochopím, čekal bych to minimálně v červené a nad 75%.. Lidé co hodnotí pod 4* považuji , bud za retardované , mentálně nevyspělé, nebo nemají naprosto žádný cit pro kvalitu filmu. Každý kdo má rád žánr Sci-Fi nemůže tímto opovrhnout. 100%
Umelec (2011)
500 dní so Summer (2009)
Okolo polnoci (1986)
Naprosto unikátní film s dokonalou Jazzovou hudbou.. Já jakožto milovník tohoto hudeníhu žánru, to byla pro mě povinnost vidět. Něco, co v mém srdci probudí světlo mé duše. Saxofon Dextera Gordoneho, byla v obrazové stránce stejné, jako kdyby jste viděli nejkrásnější ženu , co si před vámi svléká satenové šaty ,které jí zklouzávají po nahém těle a jejích dokonalých linkách, za rozvícených lamp nočního světla a měst, nad oblohou hvězd. Dexter je bůh a skvěle zahrál i François Cluzet. Je to až smutně nádherné dílo.. Hudba je někdy víc než samotná slova, zvláště ta Jazzová.. Love it!